woensdag 13 februari 2013

Soms

Zoon 1 zit met een vader met whiplash, zoon 2 is naar België voor zijn werk.
Tja daar gaat het vangnet.. Wat te doen als je knieën niet meewerken? Hoe krijg ik dan de boodschappen in huis. Wie helpt me even het bed op te maken?  Soms ...
Aan de andere kant zijn er gelukkig ook die goede momenten. Dan kan ik zelf die boodschappen doen, en soms kan ik zelf in ieder geval gedeeltelijk het bed opmaken.. En zo wisselen die momenten evenzo het weer. Ik was zo blij, sneeuw weg en zoals vandaag zo een mooie dag met een heerlijk zonnetje, waar ik heerlijk van heb genoten. Ja vandaag was zo een dag dat ik zelf op pad kon en ook gegaan ben.
Morgen ligt er weer sneeuw.. zucht.. dat betekent niet naar buiten.. Gelukkig heb ik alles in huis. Maar toch.. Nu zit ik weer met stijve knieën achter de pc te peinzen.. Hoe raar kan het lopen.. Zelfs vier keer op een dag.. Soms..
Inmiddels kan ik veel dingen naast me neer leggen en evenzo veel dingen houden me bezig. Hoe lang nog, gaat het ooit weer werken zoals het hoort ?
Ben ik nog wel ik ... soms..
Soms gaat mijn hoofdje aan de haal.. Tja soms..
Geniet van de nieuwe morgen.. want soms zijn die veel beter dan gisteren..

Marion

4 opmerkingen:

  1. Zeker weten Marion, soms, gaat het zo maar zoals je niet verwacht! toitoitoi

    OT: en als de nood aan de man is, weet je me te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van de goede momenten meis, ze zijn zo kostbaar..!!
    ik blijf ook lekker binnen als het slecht weer wordt.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soms is het heel normaal dat je even gaat denken. Het hoort bij het leven. Net als al die mooie momenten. Gelukkig zi eje ze!! Je bent een topper...
    Happy Valentine... =)
    Want vandaag is de dag dat we de Liefde vieren mogen... ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Helena, Je bent lief.. dank je.
    @ Marjolijn, Gelijk heb je hoor, knuffeldeken en lekker op de bank
    @ Maaike, Jij ook een happy Valentine, gelukkig vind je me normaal. :-)

    BeantwoordenVerwijderen