zaterdag 23 februari 2013

nieuwe stappen..

Allereerst was donderdag mijn mam jarig. Zij is 72 geworden. Morgen, zondag, gaan we het vieren. Even er lekker uit.
Verder heb ik vrijdag een collega op bezoek gehad, deze heeft mij online gebracht met het werk. Vanaf maandag ga ik de planning thuis doen en zo op termijn wat werkzaamheden uitbreiden om mij weer eens wat meer nuttig te maken. Al is het thuis, het voelt toch weer even alsof je stappen maakt.
Gezellig bijgekletst en samen even wat gegeten.
Zaterdag, vandaag, was een dag om even bij te komen, gisteren toch even iets te veel gedaan.
Erg stijf in ieder geval.
Morgen ben ik dus lekker weg om samen met de familie het feestje te vieren van mijn mam.
Al met al was het best een drukke week. Woensdag was ik in het ziekenhuis voor mijn derde infuus en wederom ging er iets mis..
Ik heb er nog geen één meegemaakt dat het goed ging.. Jinkst.. ?
Nu was er natrium in mijn arm zelf gelopen tijdens het naspoelen.. Dik joh.. maar goed dat was 's avonds weer weg..
Andere keer was het medicijn opgelost in te veel vloeistof waardoor ik anderhalf uur extra kwijt was en de eerste keer was iets met het inbrengen van de naald... hierdoor twee weken blauwe plekken gehad.. Maar goed.
Maandag mag ik uitslapen. Dinsdag krijg ik om 08:00 uur de mannen voor nieuwe ramen over de vloer en woensdag komt de C.V. man.
Al met al.. weer een drukke week en koude.. Dinsdag gaat mijn dikste trui aan in ieder geval.. brrrr..
Zo en nu weer lekker op de bank met dekentje en even lekker voor de tv.

Fijne zondag gewenst ..

Marion

5 opmerkingen:

  1. Proficiat met je moeder en maak er vandaag maar een gezellig feestje van..!!
    Veel plezier.

    Fijn Marion dat je wat werk thuis kunt doen, zo op eigen tijd en snelheid, dat moet goed voelen.
    Vervelend dat nog geen infuus goed gegaan is, ja je moet zelf alles goed in de gaten houden en er ook steeds iets van zeggen als het voor jou niet goed gaat.

    En voor dinsdag veel succes, kleed je zeker maar warm aan en stop je goed onder als de mannen de ramen komen verwisselen, want het is zeker nog erg koud.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjolijn. Ik let er inderdaad zelf ook erg goed op. Als het pijn doet is het niet goed. Als je dat twee keer zegt en er reageert niemand.. tja wat dan.. Dinsdag zal ik me zeker goed aankleden..

      Verwijderen
    2. De aanhouder wint, meis.
      Soms moet je die luitjes echt een beetje veel opvoeden..!!

      Verwijderen
  2. ....kleine (mooie) stapjes, ga zo voort :-) en van harte met je mams en heel veel plezier vandaag in de sneeuw (maar ik neem aan binnen :-)).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alle kleine leiden tot een grote.. zo iets was het toch ? .. Het is binnen gelukkig.. Dank je wel.

      Verwijderen