woensdag 6 februari 2013

2 de kuur

Vandaag weer een infuusje gehad. :-) Klinkt grappig.
Lichamelijk is het even wisselend door de afbouw van de een en de opbouw van de ander.
Beetje hoofdpijn aan overgehouden maar weet je, dat gaat ook wel weer over.
Het hulp en vangnet werkt prima en iedereen blijft zich inzetten om mijn leven iets dragelijker en rustiger te maken. ZO blij mee..

Ondertussen zijn er veel vreemde mannen bezig de flats in de buurt weer te schilderen, schoonspuiten van galerijen en vervangen van enkel glas naar dubbel glas en meer klusjes.. ( veel herrie)

Ik schrijf even niet zo veel.
Ten eerste zit ik veel thuis en om elke dag te vertellen wat ik de hele dag doe is een beetje saai..
Ten tweede probeer ik veel te lezen en niet alleen boeken, ik probeer ook weer een beetje in de vaktermen te komen, en ook het reuma-onderwerp wordt veel gelezen omdat ik steeds meer wil weten over wat ik heb en waarom.

Genoeg te doen en nooit genoeg tijd echter het wordt elke dag weer een nieuwe dag en dus ook weer een nieuwe stap ergens naar toe.


Marion



4 opmerkingen:

  1. Verandering van medicatie geeft altijd schommeling en soms ook ongemak.
    Maar eenmaal weer goed gewend, zal het beter voelen.
    Zelf info vergaren is niet verkeerd hoor, het maakt zoveel duidelijk.
    Fijne dag vandaag meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh balen van de herrie. Kan ik zo slecht tegen. Hebben een 'fijne' buurman die harde muziek erg prettig vindt. Daarom lig ik de afgelopen weken erg vroeg op bed. Denk jij maar lekker even aan jezelf lieverd. Doe wat voor jou goed voelt. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ... en neem gewoon ook je tijd :-) sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel dames.. :-) Alle tijd die ik heb of kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen