maandag 7 januari 2013

Keuzes

Sommige keuzes die je maakt vallen niet altijd goed bij de mensen om je heen.
Heel soms kan dat leiden dat mensen besluiten niet langer in je leven te willen blijven. Dat is aan hen zelf. Vrije keus..
Als je echt een vriend(in) was geweest had die keus denk ik niet eens in je op gekomen. Dan laat je mijn keuzes aan mij en vertrouw je erop dat ik het op dat moment toch echt zelf moet beslissen.

Ik wens je het beste.. Ik hou nog steeds van jou als mens/vriend(in) en gun je alle moois.
Jammer dat je gaat. :-(

Vandaag even met Bas in de winkelstraat geweest, nee, niet om uitgebreid te winkelen. Een stukje, met precies die 4 winkels waar we moesten zijn. Welgeteld 500 meter Even heen, winkel in en uit, en de volgende winkel.. Helemaal stuk, stijf en extra pijnstillers erin.. Nu lekker slapen.
Het verlangen naar 'gewoon" even struinen wordt groter maar toch lekker dat ik er even uit was.
Woensdag mag ik weer naar de reumatoloog. Spannend.. Ik hoop zo dat hij iets bedacht heeft om te gaan doen. Ik hoop dat mijn bloedbeeld ook beter is. Bloedbezinksel met ongeveer 98 is niet goed..
20 is normaal maar dat heb ik al maanden niet gehad.
Dus duimen voor mij allemaal.. :-)

Nog 2 nachtjes..

Marion

3 opmerkingen:

  1. Ja meis, soms gebeuren zulke dingen, jammer hoor.
    Succes morgen bij de controle, ik duim voor je.
    fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doet me altijd denken aan "de treinreis..." niet altijd makkelijk, maar de reis en haar reizigers.... blijven zo de moeite waard, ook ondanks de soms moeilijk te begrijpen keuze. En natuurlijk ga ik duimen. toitoitoi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. " Helena, daar moest ik ook aan denken ja.. helaas ik zit in een ander wagonnetje..
    " Marjolijn bedankt, fijn dat je voor me duimt.

    BeantwoordenVerwijderen