donderdag 31 januari 2013

Ben er nog :-)

Zo even wat andere dingen gedaan deze week. Even weinig pc en meer lezen en rust nemen. Ook nog even met een collega meegereden die naar de zaak ging, dus de hele middag lekker met collega's gekletst.
Ben wel erg stijf en lopen gaat moeilijk deze week, echter laat ik me minder tegenhouden en probeer binnen de beperkingen om toch iets te doen in huis.
Ik slaap werkelijk een slag in de dag momenteel.
Als ik een keer voor half 11 uit bed kom is het vreemd. Of ik moet de wekker gezet hebben..
Kennelijk heb ik toch een soort van rust gevonden en wil mijn lichaam meer slaap. Prima, heb vaak zat nachten overgeslagen en niet geslapen.
Merk nog niets van de nieuwe medicijnen maar dat kan ook niet. Rustig afwachten is hier het devies.
Lastig en waar.. moeilijk ook om na vier maanden thuis die rust erin te houden.
Toch ga ik mijn best doen.
:-) Kan ook niet anders eigenlijk.
En als ik kijk wat ik toch kan doen, in vergelijking met twee maanden geleden mag ik alleen maar blij zijn.
Dus kijk ik naar die dingen en probeer wat ik niet kan naast me neer te leggen.
Blijven lachen..


Marion


5 opmerkingen:

  1. Heerlijk toch dat je nu zo goed kunt slapen..!!
    Geniet er maar van, voor je lijf zal het niet verkeerd zijn.

    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slapen = herstellen :-) Geniet ervan en ook de rest komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat heerlijk dat slapen. En de rust. Probeer het vast te houden lieverd. Ik slaap ook veel. Lig er echt optijd in. Overdag ook wat rust momentjes. Moet even bewuster 'om mezelf denken'. Heel veel succes! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel allemaal, ik rust en geniet ..:-) Kopje thee op de bank en lekker onder een knuffeldekentje.. Zie je het voor je ....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. met dit weer helemaal lekker :-) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen