donderdag 28 maart 2013

Op

De prednison is op. Klaar. nu afvallen en sporten hahahaha
Nee, helaas, dat zit er niet in. Lopen zit er ook niet in.
Het wordt steeds lastiger om bezig te blijven, al heb ik voor het thuiswerk wel een langer lijstje, ik vlieg er doorheen en zit dan weer uren niets te doen. Dat zitten hé.. Heb onderhand platte billen geloof ik. 
Maar goed ondanks alle kleine en grote pijntjes lukt het me nog steeds elke dag op te staan en te gaan.. Reden waarvoor, laat ik maar passeren.
Ik heb vreselijk veel zin in een kappertje. Terrasje, mensen kijken. Die muren hier laten me niet echt genieten..Krijg eerder de neiging te willen schilderen.. :-) Wat een dwaas geklets..
hahahaha..
Afijn , ben ik het even kwijt..
Zo is het ook.


Marion

5 opmerkingen:

  1. Maar toch al fijn dat de prednison kan stoppen.
    Over een poosje verdwijnen de bijwerkingen.
    Op naar een fijn paasweekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou even wachten op wat warmer weer Marion #schilderen #terrasje misschien zelfs wel met het kappertje. Als de zon schijnt, ziet het leven er meestal al een stuk gezelliger uit (en voelt ook nog goed op je botten :-)). Toitoitoi enne.... gewoon blijven kletsen, maakt niet uit hoe dwaas!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanx.. soms is dat gewoon even heel erg lekker.. lekker bla bla.. alsof de buurvrouw er zit zeg maar.. :-) We blijven lachen. Dat is enige dat ik kan doen naast het doorgaan.

      Verwijderen
  3. en niet vergeten af en toe te huilen; lucht op en geeft weer ruimte.... net als dat overloos kletsen :-). Wens je een mooi Paasweekend in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen