zondag 3 maart 2013

En dan zomaar ..



Tja en dan zomaar van de ene dag op de andere ..Hé ik kan een beetje beter lopen.. Het voelt anders .
Knieën zijn minder dik. Al dans ik nog niet de polka of tango, echter is het een beter, minder pijnlijk, gebeuren om even naar de keuken te lopen.
In verhouding een groot verschil. In gevoel een reusachtige stap. Het begin van..
Laten we hopen dat de bloedwaardes, aanstaande woensdag, dat ook beamen.
Zal het dan toch ..komt het er nu eindelijk van... Zou het nu ...
Gedachtes tuimelen over elkaar heen.
Ik wil nog niet te hard juichen, maar wie weet zal mijn nieuwe jaar dan toch op korte termijn mogen beginnen..

Marion

4 opmerkingen:

  1. Dat is goed nieuws Marion..!
    Hopelijk zet het herstel zich goed door en trekt het samen met de lente op.
    Op naar beter meis, ik ga hard voor je duimen.
    Dat je maar heel veel lentekriebels mag krijgen.
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is idd heel goed nieuws; laat de lente (#nieuwbegin) maar komen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad Helena.. het begin, de lente.. heerlijk als het samen mag vallen.

      Verwijderen