maandag 18 maart 2013

Tja

Het is al even geleden dat ik schreef. De teleurstelling is groot moet ik toegeven.
Erg verdrietig ook. Maar ja, weet je, die gevoelens mag ik hebben, is normaal, ....
Buiten dat gaat het redelijk.

Ben gisteren op verjaardag visite geweest bij pap die alweer 69 jaar is geworden en tja hij kijkt uit naar de 70.. Ook logisch.
Toch voel ik weer die teleurstelling. Eigen verwachtingspatroon is te hoog waarschijnlijk.. :-)
Mijn zwager vraagt me simpel als hij is waarom ik zo moeilijk loop.. Ach loop pas 5 maanden ziek thuis hoor..
Zus negeert me overigens zo goed als volledig. Kennelijk is er oorlog inde tent?! Geen idee, ik mocht haar toch al niet zo.. ( haal berustend mijn schouders op )
Feest voor 50 jarige bruiloft gaat niet door, na een ruzie van een week tussen pap en zus. Mijn verjaardag staat op losse schroeven door mijn benen. Wordt je eindelijk bijna Sara..
Tante heeft hersenbloeding gehad en kan niet zo veel meer. Oom is weer wat opgekrabbeld na een beroerte.. Afijn was leuk.. hahahahaha..
Toch heb ik genoten. Ik was er even uit en had aanspraak. Beter dan altijd thuis moeten zitten en alleen de tv en pc te hebben.. ( Iedereen schijnt gek te worden van al die meldingen van de spelletjes die ik speel op facebook, ik doe er niets anders overigens.) Belangrijke berichten zet ik zeker niet online.
Dat schrijf ik hier wel op. Waar bijna niemand me kan vinden. ( Lees familie )

Woensdag mag ik weer aan het infuus. Ik hoop zo dat het gewoon gaat werken.
Thuiswerken is leuk hoor, doe het graag en soms meer dan hoeft maar onder de mensen zijn en weer eens een lekker gesprek hebben is ook fijn.

Lieve groeten en tot schrijfs Marion

4 opmerkingen:

  1. Ja meis, soms zijn het moeilijke tijden waar je doorheen moet.
    Ik ga heel hard voor je duimen, dat het middel goed aan gaat slaan.
    Zet 'm op Marion, denk aan je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjolijn, ik hou vol hoor meis, maar soms word het wel eens net te veel van het verkeerde

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met je paps, op naar de 70!! en ik zit me tegelijkertijd te bedenken welk hart ik je onder welke riem ga stoppen, want teleurstellingen zijn simpelweg niet te voorkomen, was het maar waar. Verdriet en/of boosheid, gevoelens van machteloosheid en frustratie mogen er gewoon zijn, horen er gewoon bij. En wie weet want zelfs verdriet kan een helende werking hebben. Sterkte en heel veel succes woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is grotendeels frustratie, van het niks kunnen doen, en maar zitten.. echter elk hart is er één hoor meis.. Bedankt in ieder geval.. :-)
      Je leert heel veel..vooral van jezelf en waar je tegen aan loopt.. Dus zelf nu leer ik nog elke dag en weet ik inmiddels dat stilzitten en niets doen bij mij niet werkt, aan de andere kant leer ik ook dat niets doen soms heel goed is voor mij..

      Verwijderen