zondag 24 maart 2013

Beetje


Een beetje bijgekomen, een beetje beter dan gisteren, een beetje meer gedaan dan ik eigenlijk kon, een beetje veel nagedacht..
Een mens doet veel meer dan dat beetje..
En veel beetjes maken iets kleins toch weer groot.
Ik voel me een beetje beter dan vorige week, maar lopen zit er nog niet in.
Ik merk wel iets verschil sinds mijn infuus.
De eerste dag heb ik altijd hoofdpijn, de tweede dag is de zwelling minder, de derde dag lijkt het bijna of ik normaal kan lopen, ( niet helemaal waar maar alles is beter dan het nu is ) , dag vier is het weer helemaal terug bij af..
Een beetje frustrerend dus..
Als het zo door gaat mag ik weer andere medicijnen.. zucht..
De bloedwaardes waren niet goed. Weer verhoogd bezinksel. De bloeddruk wil ook nog niet. Morgen weer bellen naar de huisarts. En dan tot slot mag ik nog een afspraak maken voor mijn handen, want die zien er verschrikkelijk uit.
Een beetje lange lijst van dingen die nog moeten en/of beter kunnen.
Toch voel ik me een beetje beter... :-)

Fijne zondag allemaal.

Marion

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat moet het toch heel snel echt lente worden.
    Dan was dezelfde lijst vast ook spontaan al een beetje beter, meis.
    Ik heb ook zo'n lijst die ik graag weg wil werken.
    Deze week wordt het wederom buffelen.
    Goede moed hé, eens wordt het beter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjolijn, ook jij veel sterkte gewenst deze week. Hou vol hoor.. xx

      Verwijderen
  2. En alle klein beetjes helpen en laten we maar hopen dat het veel van die kleine beetjes worden. Toitoitoi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat het inderdaad maar veel kleine beetjes mogen worden.. Fijne week meis.

      Verwijderen