maandag 22 april 2013

Even dimmen zeg..

Eindelijk mooi weer en behalve dat ik er alleen op het balkon van geniet, ga ik niet lopen sippen..
Mooi is mooi.
Soms moet je "gewoon" even dimmen..
De spuit heeft me welgeteld vier dagen van LA-LA land laten genieten, daarna was er weer pijn. Toch is deze niet meer zo heftig en aanwezig.
Lopen gaat moeizaam maar het is niet meer zo hevig als hiervoor.
De bloeddruk blijft wel een probleem, vooral de onderdruk die elke dag rond de 100 blijft, wat veel te hoog is.
Toch is het waar wat het plaatje me vertelt. Elke dag weer is het de kunst dat stukje magie te ontdekken en te weten dat er meer is dan dit.
Het is een kwestie van wikken en wegen, voorzichtig aan doen, en al weet ik dat ik onder druk sta, met mijn werk en de Arbo, ik heb maar 1 lichaam en dat gaat voor.
Ik besefte me na de injectie dat ik erg gespannen ben, want ik had geen pijn meer in mijn nek en schouders. Pas als je echt ontspant voel je onder wat voor druk je leeft.
Ik moet dus gewoon nog meer dimmen en rustig aan afwachten wat er op mijn pad komt.
Soms kan het zo simpel zijn. :-) ( hoor de cynische ondertoon) hahahahahaha

We moeten dimmen..zo simpel is het.. en laat dat dan de magie zijn..

Marion

6 opmerkingen:

  1. Het zijn de kleine dingen die het doen meis.
    Ik hoop dat je de druk kunt laten gaan, tenminste op die tijden wanneer je er toch niets aan kunt veranderen.
    Met je gezondheid valt niet te spotten.
    Voor nu wens ik je veel magie in het leven en vooral in jezelf.
    Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas is de magie weer verdwenen. Medicijnen per direct gestopt een maand ont-medicijnen en dan nieuw medicijn. Zucht..

      Verwijderen
  2. Terug naar de basis. Even niks. En dan weer een stapje vooruit.
    Je hebt helemaal gelijk naar je lichaam te luisteren. Ik weet hoe het is.
    Hou vol lieverd!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn lichaam zegt het is genoeg geweest, ik kan niet meer, maar ik ga door.. Het word beter..Ik wil het

      Verwijderen
  3. Heel soms hoor.... en anders pakken we gewoon ons toverstokje:-)

    BeantwoordenVerwijderen