donderdag 11 april 2013

en weer verder..

Na mijn superleuke verjaardag besefte ik dat ik eigenlijk meer pijn had dan ik toeliet en wilde voelen.
Maandag heb ik daarom het ziekenhuis gebeld om dit aan te geven. Gelukkig weten zij ook dat ik niet zomaar bel, dus woensdag kon ik meteen komen voor een injectie depomedrol..
Even verlichting en eindelijk sinds mensenheugenis een hele nacht geslapen zonder wakker worden.
De pijn is er wel en lopen gaat nog steeds super lastig en pijnlijk, maar ik voel het minder.
Hoewel er ook gevaren aan kleven, want omdat je minder voelt wil je meer doen, dat kan dus niet.
Vandaag dus weinig gedaan en toch genoten van even nauwelijks pijn voelen.
Geschenken zijn vaak anders dan je denkt maar dit is echt een geschenk.

Marion

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop zo dat je dit geschenk een hele poos mag bewaren meis.
    Op naar het lente weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Marjolijn ik wens je een heel mooi weekend met lekker lezen in het zonnetje.. Dank je wel voor al je lieve berichtjes, elke keer weer.. Knuffel

      Verwijderen
  2. Goed gedaan; luisteren naar en lief zijn voor jezelf. Geniet van een mooi lenteweekend (in ieder geval de zondag! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zo lief.. :-) Lekker niets doen en gewoon luisteren naar je lichaam is niet altijd makkelijk maar het moet gewoon even.. We doen ons best .
      Fijn weekend meis.

      Verwijderen