maandag 1 juli 2013

van de regen in de ..

Helaas gaat het hier niet goed. De medicijnen zijn na zes weken steeds uitgewerkt.
Bloedbeeld is niet goed en ik voel me ook niet goed.
Lopen is echt een zware last, vooral in de ochtend. De wc op tijd bereiken als je net wakker bent is een opgave.
Ik moet letterlijk elke dag vechten om door te komen en door te gaan.
Mensen roepen  dat ik moet volhouden. Dat doe ik ook, maar ergens zit een zaadje van twijfel en ik krijg die er niet uit.
Ik zit bijna op het jaar. Dat betekent ook weer meer stres, want dan ga je minder geld krijgen en gaan er allerlei onderzoeken gebeuren met de Arbo. Wat kan je en wat kan je niet.
Ik doe er alles aan om in beweging te komen en te blijven, maar naar buiten gaat bijna niet.
Soms ga ik even mee naar de supermarkt maar dan ben ik meteen helemaal op.
De energie is miniem.

Dat klinkt allemaal negatief en is het grotendeels ook, maar ik ga door.
Ik geniet van kleine overwinningen. Kleine afwas, wasmachine vullen, soms lukt dat en soms ook niet en als het lukt ben ik altijd weer erg blij.
Laten we hopen dat de zon er weer snel is.. lekker buiten zitten en genieten..

Marion

7 opmerkingen:

  1. Dat klinkt heftig joh en ik kan me voorstellen hoe moeilijk dat is. Wordt idd tijd dat die zon (letterlijk) gaat schijnen, ook voor jou en ik hoop dat er snel een oplossing/lichtpuntje tevoorschijn komt voor je. Tot die tijd is het volgens mij helemaal niet erg als je 'je kop' zo af en toe eens 'laat hangen'.... als je hem daarna maar niet weer vergeet op te tillen :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé meis, wat jammer dat het allemaal nog niet wil beteren.
    Stressvol ook als je weer van alles moet van Arbo en consorten.
    Sterkte met alles, denk aan je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van het zonneke meis, meer hoeft nu even niet...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop niet al te veel 'druppen' de afgelopen tijd en dat het toch weer een beetje de goede kant op mag gaan! Wens je iig een mooie zondag; geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat de zomerse dagen maar lekker mogen bijdragen aan een beetje geluk(sgevoel) :-). Geniet van de warmte in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maak het goed meis en hou het hoofd koel...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dank jullie wel lieverds voor de opbeurende berichtjes..

    BeantwoordenVerwijderen