zondag 28 juli 2013

Het gaat ..



Beter..

Nee ben niet genezen, zo ver is de medische molen nog niet, echter voel ik me wel beter.
Alle medicijnen bij elkaar ben ik voor het eerst sinds maanden zo goed als pijn vrij. Voor bekenden een hint dat ik het wel voel maar dat het dragelijk is geworden.
Ik kan enigszins uit de voeten . De loop beweging gaat nog steeds niet helemaal, dat hoeft ook niet. Ik kan stappen maken en iets doen. Wat een cadeautje.
Het totale pakket medicijnen bij elkaar doet eindelijk iets en al weet ik dat ik er nog niet ben, ik ben blij en voel me goed. ( 3x 850 mg Ibuprofen, 2000 mg Salazaparine, 10 mg Prednison, en de injectie Humira)
Dat is wel eens anders geweest, terugkijken heeft echter nu geen zin.
Nu gewoon genieten van wat er wel is en daar op bouwen is de enige weg die ik in wil slaan.

Fijne zondag en geniet van de heerlijke frisse dag om even bij te tanken.

Marion

12 opmerkingen:

  1. Goed om te lezen... dat geeft weer hoop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Marion,

    Dat is goed om te lezen, ik ben blij voor je...!!
    Ook ga ik hard duimen, dat je dit nu vast mag houden en kleine stapjes vooruit mag maken, op jouw eigen tempo.
    Veel liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat het positieve doorzet deze week, dit weekend, deze (nieuwe) maand :-)
    Hou je taai!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker weer een beetje bij komen van de warme dagen meis.
    Het is nu weer heerlijk..!
    Fijn weekend lieverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi meis,

    Zo even al op de helft van het weekend weer, kom ik je toch nog even een groetje brengen.
    Maak het goed hé, zo goed als kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En alweer een week verder, hoop ik dat het net zo'n goede week is geweest :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn weekend meis en geniet van het zonneke...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey hier ben ik even.
    Het gaat redelijk tot normaal, maar ver lopen is er niet bij. Erg zware reaktie op lopen.
    Afijn ik kom mijn account niet meer in en kan dus geen update geven sorry..
    Ben druk bezig om mijn account weer werkend te krijgen helaas gaat dat niet zo makkelijk als ik gehoopt had.
    Greetz Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer dat het lopen nog steeds niet iets beter gaat. Hoop dat ook dat de goede kant op gaat. En hoop dat je je account werkend krijgt natuurlijk.
    gr
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey meis,
    Het is al een poosje stil hier.
    Hopelijk heb je toch kunnen genieten van het mooie nazomertje.
    Ook al komt er nu wel een eind aan.
    Maak het goed hé...!!
    Knuffel voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen