vrijdag 31 mei 2013

Weinig nieuws..

Er is zo weinig te vertellen. Lopen gaat soms een beetje om ineens weer uit te schakelen. Armen worden nu ook stijver.
Wat echter wel lekker is, is dat ik me lichamelijk steeds beter voel. Aan de andere kant is dat juist extra frustrerend.. hahhaha het is nooit goed..
Elke dag zet ik mijn wekkertje, elke dag ben ik thuis bezig of zit op het balkonnetje te genieten, want dat kan eindelijk weer.
Dus weinig nieuws te melden.
Behalve dat ik nu twee werkloze zonen heb.. zucht..

Maar goed, we houden nog steeds vol.
Ik geloof er nog steeds in.

Ondanks de Arbo die me vertelt dat ze mij verwennen en pamperen. Als u mevrouw wat meer zou pushen zou er veel meer mogelijk zijn met haar...
Dusss...

Weet je, ik wens iedereen gewoon een heel mooi weekend met vreselijk mooi zonnetje en geniet weer.
Leef lieve schatten..leef

Marion

4 opmerkingen:

  1. Pluk de dag lieve meis, en geniet volop van alles wat goed gaat.
    Fijn weekend hé..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "geen nieuws is goed nieuws" hoopte ik een beetje voor je meid. Gelukkig zitten die momenten er wel tussen zo te lezen. Toitoitoi met alles en geniet van de zon vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn weekend meis, geniet van het zonneke, als ze wil komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu hopelijk wel 'geen nieuws, goed nieuws'en geniet van een best nog wel zonnig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen