donderdag 27 december 2012

Morgen feestje

Morgen is het dan zo ver.  Niet verwacht het te halen, zoals hij gisteren met tranen in zijn ogen toegaf.
Morgen zijn mijn ouders 50 jaar getrouwd. De krant komt, de burgemeester komt. Kapper voor mam komt ...afijn het wordt vast weer gezellig.. Als zij dat maar vinden ben ik al blij..

De kerst was gezellig. Met emotie, het gebruikelijke gedoe, veel eten en een rot opmerking van de te verwachtte personen. Elk jaar weer is dat het enige smetje dat om de een of andere reden altijd gebeurd.
Misschien weet ze niet beter? Je zou denken dat ze ondertussen zou horen te weten wat de bijwerkingen zijn van Prednison.. Ja, ja ik weet het, ik heb, zoals zij het noemde, "hamsterwangen"
Mijn zoon vloog bijna uit zijn vel.. bijna.. en vroeg alleen maar of ze misschien wilde ruilen met zijn moeder.. ? !!!
Daarna werd het weer een normale familiebijeenkomst..
Ben wel vroeg weggegaan. Was erg moe en het was ook wel een beetje veel tegelijk allemaal. Hoort er ook bij..
Morgen is het feest, ik ga me vast voorbereiden.

Marion

4 opmerkingen:

  1. Proficiat met de 50 jarige bruiloft van je ouders.
    Maak er samen een gezellig feest van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijzonder, in meerdere opzichten dus. Gefeliciteerd en een hele mooie dag, zonder 'smetjes'...die veeg je gewoon weg :-)! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :-) dank je wel Pap heeft er zin in. Er staat nu al op facebook dat er feest is.. hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En gezellig was het. Ze hebben erg genoten.
    Wij ook. Geen dingetjes, geen opmerkingen, maar gewoon erg gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen