zondag 23 december 2012

Alles al binnen



Vrijdag had ik alles al binnen. Gelukkig wel. Ben wel even naar het dorp geweest met Sander en heb er nog even gezocht naar een boek met smoothies.
Mijn kerstpakket bevatte een sapcentrifuge en ik wil op 2 de kerstdag als de kinderen hier brunchen lekker smoothies maken met elkaar.
Nou is dat in de winkel niet gelukt maar wel online en deze komt maandag alsnog binnen.
Eerste kerstdag zijn we als vanouds bij mam en pap met zijn allen. Dit jaar kookt elk gezin iets van het menu en zal niet mijn mam de hele dag in de keuken staan.
Voor haar ook eens wat rust met zo een grote groep mensen.
Dit jaar heb ik er ook echt zin in, al zal ik wel helemaal stuk zijn aan het eind van de avond maar dat kan me even niet schelen. Gewoon even genieten van iets anders dan dat eeuwige ziek zijn.

Fijne dagen allemaal, vooral voor hen die alleen zijn, ziek zijn en een arm om hen heen kunnen gebruiken.

Marion

4 opmerkingen:

  1. Hoi meis,
    Welkom op blogger, ja weblog is echt prut hé.
    Blogger doet het goed hoor.
    Hopelijk ben jij met de kerst ook helemaal opgeknapt van je verkoudheid.
    Maar hoe dan ook geniet maar volop van de feestdagen en smakelijke smooties.
    Mmmmm lekker hoor..!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjolijn, het gaat vandaag al weer een stuk beter dus ik denk dat ik op tijd beter ben om nog meer te genieten.. Hele fijne dagen gewenst

      Verwijderen
  2. Heeee nieuwe blog :-) Je hebt gelijk hoor... (en de rest gewoon kopieren en opslaan....als je erop komt :-(, wat een prutzooi he).
    Hoop dat je hele mooie dagen hebt; geniet van het samenzijn en laat het smaken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Helena, gaat zeker lukken. Al hoop ik wel dat die emo buien ook overvliegen pfff
      Dat kopiëren komt wel een keertje. Heb "toevallig " een paar maanden geleden al mijn gedichten al gekopieerd op het werk Nu moet ik die alleen nog even omzetten naar hier :-) Fijne dagen gewenst en liev groet

      Verwijderen